четвер, 22 серпня 2024 р.

Методичні акценти щодо реалізації модельних навчальних програм предметів та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі в 2024-2025 н.р.

 21 серпня 2024 р., в рамках літньої "Школи стійкості", з вчителями біології Хмельницької територіальної громади  визначали пріоритети  в організації освітнього процесу з предметів та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі. Нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів за групами результатів викликали жваву дискусію серед учасників школи.



22 серпня на методичній зустрічі з керівниками професійних спільнот та вчителями природничої освітньої галузі обговорили оновлену нормативно-правову базу, окреслили  питання щодо реалізації модельних навчальних програм, ресурного забезпечення природничої галузі тощо.

Про значення сучасного освітнього середовища, ресурсне забезпечення для якісної природничої освіти в профільних класах йшлося у виступі Ярмолюк Н.Г., вчителя-методиста Нетішинського академічного ліцею Нетішинської міської ради. 

Проблемні питання щодо оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ за групами результатів розкрила вчитель-методист пілотного класу Старокостянтинівськї ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Старокостянтинівської міської ради Покотилюк В.В.

Власним досвідом щодо особливостей екологічної освіти, просвітницької роботи з питань сталого розвитку  поділилася вчитель-методист Староушицького ліцею Староушицької селищної ради Юрченко М.В.

                                                                        
 



Немає коментарів:

Дописати коментар