21 серпня 2024 р., в рамках літньої "Школи стійкості", з вчителями біології Хмельницької територіальної громади визначали пріоритети в організації освітнього процесу з предметів та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі. Нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів за групами результатів викликали жваву дискусію серед учасників школи.
22 серпня на методичній зустрічі з керівниками професійних спільнот та вчителями природничої освітньої галузі обговорили оновлену нормативно-правову базу, окреслили питання щодо реалізації модельних навчальних програм, ресурного забезпечення природничої галузі тощо.
Про
значення сучасного освітнього середовища, ресурсне забезпечення для якісної
природничої освіти в профільних класах йшлося у виступі Ярмолюк Н.Г.,
вчителя-методиста Нетішинського академічного ліцею Нетішинської міської
ради.
Проблемні
питання щодо оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ за групами результатів
розкрила вчитель-методист пілотного класу Старокостянтинівськї ЗОШ І-ІІІ ст.№1
Старокостянтинівської міської ради Покотилюк В.В.
Власним досвідом щодо особливостей екологічної освіти, просвітницької роботи з питань сталого розвитку поділилася вчитель-методист Староушицького ліцею Староушицької селищної ради Юрченко М.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар