субота, 18 жовтня 2025 р.

Як оцінювати в Новій українській школі

 

Шановні педагоги!

Міністерство освіти і науки презентує методичні посібники з питань оцінювання в розрізі освітніх галузей. Матеріали методичного посібника «Природнича освітня галузь: як оцінювати в НУШ» слугуватимуть практичним інструментом упровадження компетентнісного підходу до оцінювання в 5–9 класах НУШ, допоможуть учителям зосередитися, по-перше, на відстеженні індивідуального поступу учнів/учениць, по-друге, на формуванні навичок самооцінювання та взаємооцінювання, і по-третє, на забезпеченні прозорості й об’єктивності оцінювання результатів навчання відповідно до вимог Державного стандарту базової середньої освіти.                                                                          Ознайомитись з рекомендаціями можна за покликанням:

 https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/nush/pro-ociniuvannia-2025-putivnik.pdf




четвер, 2 жовтня 2025 р.

З святом!

 

Шановні природничники! 

Щиро вітаємо з святом!                                                                         Ваша щоденна праця — це вклад у майбутнє країни, адже саме ви формуєте світогляд і  цінності  молодого покоління. Бажаємо  міцного здоров’я, творчого натхнення, нових ідей та щирої вдячності від учнів і батьків.                                                  Нехай кожен день дарує вам радість, повагу й відчуття значущості вашої місії! 

середа, 1 жовтня 2025 р.

Як оцінювати в Новій українській школі: путівники

 


Робоча група Міністерства освіти і науки України підготувала методичні путівники щодо оцінювання для кожної освітньої галузі. До її складу ввійшли вчителі-практики, науковці, методисти, автори підручників, державних стандартів освіти.

  • Путівники є практичним інструментом для впровадження компетентнісного підходу до оцінювання в 5–9 класах НУШ. Вони створені відповідно до чинних правил оцінювання та забезпечують учительство конкретними прикладами готових завдань, які можна відразу використовувати на уроках. Путівники допоможуть учителям:
  • - відстежувати індивідуальний поступ учнів / учениць;
  • - формувати навички самооцінювання та взаємооцінювання;
  • - забезпечити прозорість й об’єктивність оцінювання результатів навчання.
  • Путівники містять:
  • - переліки видів навчальної діяльності, які безпосередньо спрямовані на формування та оцінювання результатів навчання;
  • - практичні інструменти відповідно до груп результатів;
  • - приклади завдань для формувального оцінювання;
  • - зразки підсумкових і комплексних робіт із детальними схемами та критеріями оцінювання.
  • Педагоги зможуть адаптувати такі роботи до власних потреб або створювати аналогічні завдання. Путівник природничої освітньої галузі розміщено у розділі "Методичні рекомендації" в папці "2025-2026 н.р.".