середа, 6 квітня 2022 р.

Про "швидкість думок", поля Бродмана і не тільки!

Педагогічна діяльність вимагає від учителя постійного розвитку. Прагнення до самовдосконалення, самоосвіта є важливими чинниками професійного зростання вчителя, що забезпечують розширення його творчих можливостей, пізнавальних інтересів та формування творчої індивідуальності.    Мова сьогодні  уже йде не стільки  про  професіоналізм учителя, скільки про  трансфесіоналізм, тобто про  “здатності реалізації ідей і способів професійного вдосконалення, професійного розвитку в процесі переходу через межі різних галузей знань і видів педагогічної діяльності, інтеграції функцій цієї діяльності”.  У вік  шаленого розвитку біотехнологій та цифровізації  учитель біології має володіти сучасною науковою інформацією, уміло знаходити місце в освітньому процесі для мотивації школярів щодо вивчення біології, сприяти їхньому професійному самовизначенню.  

Для отримання  сучасної наукової інформації  на базі ХОІППО працює наукова студія  "Сучасна біологія та інноваційні технології" для вчителів біології опорних закладів та профільних класів.                                                                                                  Друге засідання наукової студії  відбулося 6 квітня 2022 р.  за участі  Іваненко О.В., лауреата Премії НАН України для студентів та молодих вчених. Тема засідання "Нейробіологія і нейротехнології".








Немає коментарів:

Дописати коментар