Національна освіта є фундаментом національної безпеки. Саме вона формує одвічні цінності: свободу,
демократію, патріотизм, національну гідність,
повагу до життя. А ще збереження
життя і здоров'я та екологічні цінності.
У мирний час вектор науково-методичної роботи з
професійною спільнотою вчителів біології Хмельниччини був
спрямований на реалізацію засад Нової української школи, на якісний освітній процес, на професійне
зростання вчителів. Проводились конкурси, турніри, олімпіади, майстер-класи, тренінги,
круглі столи, конференції, форуми…
Війна
принесла страх, розгубленість, загострила емоції та викликала багато проблем. Необхідно було адаптуватися до нових
реалій. Таким механізмом адаптації до
життя в умовах війни стало волонтерство. Вчителі біології Хмельниччини з перших
днів війни долучилися до волонтерських справ: працювали у пунктах допомоги переселенцям,
плели маскувальні сітки, готували укриття, ліпили вареники та пекли пиріжки для воїнів тероборони та ЗСУ. А ще комунікували з учнями, заспокоювали,
підтримували, допомагали.
«Тримати
освітній фронт!»- стало гаслом кожного освітянина, попри воєнний стан в
Україні, ракетні обстріли та невимовний біль втрат.
Про навчальні ініціативи, особливості проведення уроків в період війни, надання психологічної підтримки учням, ресурсне забезпечення освітнього процесу з біології, залучення школярів до позаурочної діяльності йде мова у статтях-роздумах фіналістів обласного етапу конкурсу «Вчитель року-2021» в номінації «Біологія» та презентаціях кращих практик екологічних ініціатив «Природа проти війни!». Ознайомитись з матеріалами збірки можна за покликанням:
https://drive.google.com/file/d/1XmNE4R9HzJ2RHPjOlu7yd_MYMcy3iQBp/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар