Важливим чинником здійснення освітніх реформ, що відповідають викликам сьогодення, є не тільки проголошення інноваційних ідей, а й забезпечення наступності та послідовності у практичному їх втіленні. Організація освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу потребує розроблення нового навчально-методичного забезпечення навчання. Одним із головних дидактичних засобів навчання традиційно залишається шкільний підручник, важливим критерієм розробки якого, є відповідність компетентнісному підходу.
Створення підручників нового покоління - сьогоденне соціальне замовлення. Якими мають бути критерії експертизи, вимоги до оцінювання сучасного підручника, компетентнісні засади сучасного підручникотворення- основні питання навчального семінару-тренінгу, що відбувся 20 грудня 2016 р. на базі ХОІППО для майбутніх експертів підручників 9-го класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар